Միաբջիջ օրգանիզմներ

Միաբջիջ օրգանիզմներ, մեկ բջջից բաղկացած բուսական և կենդանական օրգանիզմներ։ Տարբերում են 2 տիպի միաբջիջ օրգանիզմներ պրոկարիոտներ և էուկարիոտնեեր։ Պրոկարիոտները չունեն տարբերակված կորիզ։ Ժառանգական ինֆորմացիայի ապարատը նուկլեոիդն է։ Էուկարիոտներին բնորոշ է միտոզով բաժանվող կորիզը։ Ընդհանուր կառուցվածքով և օրգանելների հավաքով նման են բազմաբջիջ օրգանիզմների բջիջներին։ Որոշ միաբջիջ օրգանիզմներ կարող են գաղութներ առաջացնել։

Ածական և դերանուն

1. Առանձնացնել ածականները և խմբավորել ըստ տեսակների: Ձյունապատ լեռներ ու կապույտ լճեր:Երկինքներ, որպես երազներ հոգու:Երկինքներ, որպես մանկական աչեր:Մենակ էի ես: Ինձ հետ էիր դու… Ես իմ անուշ Հայաստանի արևահամ բառն եմ սիրում,Մեր հին սազի ողբանվագ, լացակումած լարն եմ սիրում,Արնանման ծաղիկների ու վարդերի բույրը վառման,Ու նաիրյան աղջիկների հեզաճկուն պա՛րն եմ սիրում։ Սիրում եմ մեր երկինքը մուգ, ջրերը ջինջ, լիճը լուսե,Արևն ամռան ու ձմեռվա վիշապաձայն բուքը վսեմ,Մթում կորած խրճիթների անհյուրընկալ պատերը սև,Ու հնամյա քաղաքների հազարամյա քա՛րն եմ սիրում…   Ձյունապատ— հարաբերականԿապույտ— հարաբերականՄանկական— հարաբերականԱնուշ— որակական, դրական աստիճանԱրևահամ— հարաբերականՀին— որակական, դրական աստիճանՈղբանվագ— … Продолжить чтение Ածական և դերանուն

Գոյական

1. Գտնել այն հասարակ գոյականները, որոնք կարելի է գործածել նաև որպես հատուկ անուններ: Սեղան, ծաղիկ, պարիսպ, շուշան, շուն, մարտիկ, ռազմիկ, ջրվեժ, գետափ, հարություն, թագուհի, գալուստ, այգեստան, աղավնի, վրեժ, թագուհի, ուռենի, գյուտարար, կորյուն, ադամանդ, մանուկ, երեխա: 2. Գրել 5 անձնանիշ և 5 իրանիշ գոյականներ:Ավագ, Սմբատ, Աշխեն, Զվարթ, ԱլլաՍեղան, աթոռ, համակարգիչ, մկնիկ, վարդ 3. Կազմել նշված գոյականների … Продолжить чтение Գոյական