Բեթմենի օրագրությունը

Օր 1 Երեկո էր ես իմ ընկերների հետ դիտում էի աստղազարդ երկինքը։ Հանկարծ ես ես տեսա որ իմ գաղտնի թակստոցում վառվում էր կարմիր լույս։ Այդ լույսընշանակում էր որ քաղաքը վտանգի մեջ է։Ես գնացի այն վայրը որը ցույց էր տալիս քարտեզը։ Ես հասկացա թե ով էր գողը և ես ճիշտ է նրա անունը ես դեռ չեմ կարող ասել, բայց մի հուշում ձեզ տամ ամեն խանութում որը թալանվել էր կային ներկի հետքեր։

Եվ այսպես առաջին օրը չկարողացա գտնել նրան և քաղաքը սկսեց կասկածել իմ ուժերի վրա։

Օր 2 Ես արդեն պատրաստվել եմ նրա գալուն որովհետև վստահ եմ, որ նա մոռացել է իմ մասին։ ես և իմ ընկերները քաղաքում ամեն տեղ տեղադրեցինք  տեղացիկներ, բայց կարծես նրանք հասկացել էին մեր պլանի մասին և երկրորդ օրը չեկան մեր քաղաք։

Օր 3 Երրորդ օրը ես և իմ ընկերները գաղտնի թակստոցից հետևում էինք քաղաքին և մի ակնթարթ տեսախցիկները սկսեցին թարթել, բայց հետո սկսեցին նորից աշխատելը իմ մեջ կասկած ընկավ և ես որոշեցի  ընկերներիցս մեկին ուղարկել ստուգելու  և հանկարծ անհետացան։ Ես երբ գնացի ստուգելու նորից ամեն խանութ թալանած էր իմ ընկերներն էլ չկային։

Օր 4 Այսօր ես ամբողջ օրը իմ ընկերներին էի փնտրում։

Օր 5 Այսօր ես վերջապես հանդիպեցի նրան և նա խոստացավ հետ վերադարձնել իմ ընկերներին։

Օր 6 Ես վերջապես հասա այն տեղը որտեղ գալու էին իմ ընկերները և ինձ թվում է որ նա փոխվել և բարացել է, բայց երբ եկան իմ ընկերները ես նորից հիասթափեցրեց  ինձ քանի որ իմ ընկերները տանջված տեսք ունեին։

Օր 7 Այսօր ես իմ ընկերների վերքերն էի մշակում որպեսզի շուտ առողջանան։

Հաջորդ երեք օրերին ընկերներիս հետ հետևում էինք նրան։

Օր 11 Այսօր մենք վերջապես հանդիպեցինք իրար։ Շատ երկար կռվելուց հետո հայտնվեց նրա կինը Հարլին և ինքնաթիռով տարավ նրան մեր ձեռքից ։

Օր 12 Այսօր ես գտա նրա նոր թաքստոցը, բայց այս անգամ ավելի դժվար։ Նախ և առաջ անջատեցի  անվտանգությունը, բայց մի սխալի պատճառով ընկա գերի, բայց ինձ չկորցրի և կարողացա ազատվել։

Օր 13 Մենք այսօր պատրաստվում էինք վաղվան, քանի որ վաղը շատ նշանակելի օր էր մեզ համար վաղը մենք վերջնականապես լուծելուեինք նրա հարցը։  ԵՍ վաղը ձեզ կասեմ այդ հրեշի անունը։

Օր 14 Եկավ երկար սպասված օրը երբ ես պետք է ասեմ նրա անունը։ Նրա անունը` Ջոկեր է։ Մենք պետք է  կարողանայինք հաղթել նրան։ Մենք  գիտեինք նրանց պլանը։ ԵՎ մենք արեցինք ամեն ինչ նրա դեմ։ Եվ ի վերջո հաղթեցինք Ջոկեռին

Ջոկերն արդեն անցյալում է։

Оставьте комментарий