Հայոց լեզու

Օժանդակ բայի տեղը փոխելով՝ նախադասության անդամները հերթով շեշտել: Օրինակ՝Ես նրան պատմելու եմ այսօր եղելությունը:Ես եմ նրան պատմելու այսօր եղելությունը:Ես նրան եմ պատմելու այսօր եղելությունը:Ես նրան այսօր եմ պատմելու եղելությունը:Ես նրան այսօր եղելությունն եմ պատմելու:Ճամփորդությունը երեկ շարունակում էին քայլարշավով:Ճամփորդությունն էին երեկ շարունակում քայլարշավով։Ճամփորդությունը երեկ էին շարունակում քայլարշավով։Ստեղծագործություններն այս ամիս ընթերցվում են՝ ըստ օրացույցի:Ստեղծագործություններն են այս ամիս ընթերցվում՝ ըստ օրացույցի։ Ստեղծագործություններն այս ամիս են ընթերցվում՝ … Продолжить чтение Հայոց լեզու

Լսողական վերլուծիչներ

Մարդու լսողության օրգանը կազմված է երեք բաժիններից՝ արտաքին, միջին և ներքին ականջից։ Արտաքին ականջ Արտաքին ականջը ներառում է ականջախեցին և լսողական արտաքին անցուղին։ Խեցին մաշկով պատված աճառային թիթեղ է, որի միայն ականջաբլթակ կոչվող մասն է աճառազուրկ։ Շատ կենդանիների ականջախեցին շարժուն է և օգնում է որսալ նույնիսկ ամենացածր ձայնը։ Մարդկանց ականջախեցին ձայնային տատանումները հաղորդում է լսողության արտաքին անցուղուն, որն ունի 3 սմ երկարություն, պատված է մաշկով, … Продолжить чтение Լսողական վերլուծիչներ

Հայոց լեզու

Կատարում ենք խմբագրական աշխատանքներ. գտնում ենք տեքստերի ուղղագրական, կետադրական, շարադասական, այլ սխալները, ուղղում: Երեխաները լինում են տարբեր, ես իմ մանկության ընկերներից մեծամասնության հետ մինչև օրս շբում եմ պահում։ Երեխաները կարող են շուտ թոխել ընկերներին, քանի որ նրանք նաև շուտ են փոխում իրենց հետաքրքրություններն ու կարծիքը, ինչ որ բանի վերաբերյալ, հետևաբար և ընկերների հետ իրենց տարբեր … Продолжить чтение Հայոց լեզու